Se întâmplă de peste 34 de ani anumite lucruri cărora nu le dăm importanță, eventual, le ironizăm sau, pentru că nu ne interesează și nu fac parte din preocupările noastre, ne sunt, pur și simplu, străine și necunoscute. Însă, după cum am să vă explic, ele nu sunt nici pe departe chiar niște acțiuni nevinovate ale unor semeni de-ai „noștri”.
Pe multiple canale de comunicare, inclusiv cele publice, care beneficiază de mai multă credibilitate, apar din când în când anumiți indivizi, care cică ar fi formatori de opinie („influencer” ?!), și expun fel de fel de răstălmăciri ale poveștilor, legendelor, obiceiurilor, tradițiilor, proverbelor, snoavelor, ghicitorilor etc. care fac parte din patrimoniul nostru spiritual și care, potrivit acestor noi interpretări, ar fi nocive pentru o educație sănătoasă. Prin urmare, ele ar trebui eliminate din programele școlare și chiar din întregul proces educațional.
Poate nu observăm, dar multe dintre aceste valori, care au osificat structura morală a poporului român și care au fost transmise din generație în generație ca pilde de învățătură au și dispărut de prin manuale. Este limpede că aceste „reforme” au fost precedate de acele răstălmăciri, menite să justifice și să tempereze eventuale reacții de împotrivire.
Cred c-ați auzit că, potrivit acestui curent „novator” în educație, poezia „Cățeluș cu părul creț” n-ar mai trebui învățată de către copii, pentru că i-ar ispiti la furat. Unii chiar au și găsit în nevinovata poezie cauza acestei metehne, atribuită cu multă „larghețe” românilor.
În timp ce românii mai căscă gura la aceste „tâmpenii” țara le fuge de sub picioare și nu mai sunt atenți la ce jaf îi supun tocmai „moraliștii” care vor să-i ferească de influența nocivă a acestui „cățeluș cu părul creț”. Așa-i că vă vine să râdeți? Ar fi de râs dacă acest fapt l-am privi izolat. Însă în conexiune cu alte acțiuni, la fel de „ciudate”, vom constata că nu-i deloc o banalitate.
Din păcate, am întâlnit atitudini de acceptare a acestei misterioase interpretări, de uimire chiar la aflarea „interesantei” descoperiri, însă nu și reacții de respingere, de atenționare că ceva necurat e la mijloc.
Păi, când mesajul poeziei este unul de avertisment, în sensul că cel care fură va fi până la urmă prins și pedepsit, cum să ajungă unii atât de creduli încât să se uite în gura acestor activiști ai apocalipsei și să accepte că poezia le-ar putea altera copiilor profilul moral și comportamental? Mă înspăimântă naivitatea unor tineri părinți, care, dintr-un exces ocrotitor pentru odraslele lor, cad în capcana acestei manipulări.
Vai, s-au trezit unii să constate că groaznicul sfârșit al lupului din „Capra cu trei iezi” le-ar putea afecta copiilor echilibru emoțional, instigându-i la gesturi și reacții agresive. Nu exemplul cum ar trebui pedepsiți răufăcătorii este de luat în seamă din cunoscuta poveste ci grozăvia pedepsei. Și ajungem și la voievozii noștri care, nu-i așa, au fost „aprigi la mânie”, săvârșind acte de cruzime și deci poveștile și legendele care îi înălțau în memoria noastră ca pilde de vrednicie, cinste și dragoste de neam ar trebui să fie rășluite și ele de prin manuale.
Și cu ce-ar putea fi înlocuite toate aceste teme de învățătură și educație? V-ați prins, nu ?! Cu educația sexuală, care, nu-i așa, ar fi absolut necesară pentru evitarea sarcinilor nedorite. Păi dacă actul sexual se explică în detaliu, după cum sunt deja concepute manualele, nu la practicarea lui se ajunge, chiar înainte de a se fi învățat alfabetul și tabla înmulțirii? Desigur e mai plăcut și mai ispititor decât poeziile cu furtișaguri și poveștile cu grozăvii înspăimântătoare.
Îmi amintesc de un articol mai vechi din presa ieșeană în care se spunea că învățământul ieșean ar fi controlat de clubul Rotary, membrii săi fiind infiltrați în funcții de conducere și didactice la toate nivelurile. Printre cei nominalizați în articol era și d-na Camelia Gavrilă, fost inspector general, deputat, președintele comisiei de învățământ din Camera Deputaților în legislatura trecută, ea navigând de la stânga la dreapta, sau invers, după cum îi dictează volatilele sale conceptele politice. Clubul Rotary, care magnetizează tot felul de neica nimeni cu pretenții elitiste, cică ar fi baza piramidală a masoneriei. Cam aici, zic eu, ar fi și misterul poziționării partizane a unor cadre didactice în legătură cu introducerea educației sexuale în școli, devenind chiar înfocați activiști ai acestui proiect.
Dacă avem în vedere că printre inițiatorii și susținătorii proiectului de lege prin care s-a introdus educația sexuală în școli, asta întâmplându-se în plină pandemie, s-a aflat, alături de ministrul educației de atunci, Sorin Câmpeanu, și d-na Camelia Gavrilă, parcă misterul începe să se limpezească.
Pentru cei care mai stau la îndoială cu privire la scopul acestei controversate „educații” vă pot spune, din cercetările ce le-am făcut, că adevăratul scop urmărit nu-i cel declarat, adică prevenirea bolilor cu transmitere sexuală și a sarcinilor nedorite, ci sexualizarea de timpurie a copiilor, pentru diminuarea capacității lor de procreare când vor ajunge la maturitate și, totodată, să-i facă pretabili la recrutarea de către rețelele de pedofilie.
Lucruri groaznice se întâmplă în școli, violuri, perversiuni sexuale, gesturi obscene chiar față de profesori și reacțiile din partea opiniei publice sunt anesteziate, nici măcar semne de îngrijorare nu se mai manifestă. Interesul major e focalizat pe traiul zilnic, cât mai izolat posibil față de ceea ce se întâmplă în afara egoului. Iar acum, pentru că se apropie alegerile, asistăm la noi „promisiuni de schimbare”, la noi „momeli” cu un „bine” ce țintește tot în zona interesului egoist minimal. Că toate aceste nenorociri sunt consecința directă a modului cum este administrată țara și că agenții acestui rău se prezintă acum cosmetizați în salvatori, nu mai interesează pe nimeni și nici măcar faptul în sine nu mai este conștientizat.
Stimați părinți și bunici, dacă aceste ființe dragi, copii și nepoți, cărora le-ați dat viață și pe care-i creșteți, ocrotiți și educați să se maturizeze sănătos și să-și urmeze un destin fericit și onorabil și în care investiți mult suflet și nădejde, vreți să n-ajungă în capcanele unor pedofili care să-i transforme în jucării de desfătare a monstruoaselor lor instincte carnale, nu permiteți ca în școli să se introducă ore de educație sexuală, nu vă lăsați copii să participe la aceste laboratoare de comportamente dezaxate. Sub aparența de educație, li se stimulează instinctul sexual, mult prea devreme, ceea ce le tulbură grav comportamentul. Nu lăsați copii pe mâna acestor monștri!!!!