S-a umplut țara de oameni politici ”suveraniști”, ”patrioți” autodeclarați și apar partidele ”suveraniste” ca ciupercile după ploaie.
Evenimente, conferințe se organizează puzderie.
În discursuri, sare grija pentru țară și popor din vocile oamenilor politici, promisiunile deșarte și ideile pe care cred ei că vrem să le auzim.
De promisiuni și joc de scenă în anii și campaniile electorale suntem sătui toți!
De alte personaje care să ne mintă frumos, cu zâmbetul pe buze n-avem nevoie!
Este timpul să ne demonstrați că nu ne mințiți și că faceți ceva efectiv!
Sunteți ”suveraniști”, ”patrioți”?
Dacă este adevărat, ia fiți atenți aici: Supremația Constituției, suveranitatea poporului și suveranitatea națională, independența, naționalitatea Statului Român = asta înseamnă ce vă dați voi.
Că o spuneți declarativ nu ne pasionează. Așa că vrem fapte înainte de alegeri!
Nu mai acceptăm să ne spuneți acum vorbe goale, să mestecați vorbe, iar după alegeri, dacă cumva obțineți mandate de parlamentar, să ne povestiți că voi sunteți mici, nesemnificativi și nespecialiști și că nu puteți să faceți nimic.
NU MAI VREM VORBE GOALE!
1. Ieșiți toți și faceți public că POPORUL ROMÂN NU A RENUNȚAT NICIODATĂ LA SUPREMAȚIA CONSTITUȚIEI ROMÂNIEI ȘI NU A VOTAT NICIODATĂ LA VREUN REFERENDUM CĂ ESTE DE ACORD CU RENUNȚAREA LA SUPREMAȚIA CONSTITUȚIEI CÂND A ADERAT LA VREO ORGANIZAȚIE.
Istoric:
În 2003, tratatele constitutive ale UE aveau un anumit conținut.
Proiectul de lege privind revizuirea Constituției din anul 2003 (în vederea aderării României la UE și la NATO) a fost supus analizei Curții Constituționale a României pentru a verifica dacă conținutul său se încadrează în limitele de revizuire prevăzute de Constituție, înainte de a fi suspus votului poporului prin referendum.
Pentru a nu încălca Constituția și pentru a putea adera la UE, fără ca Statul Român să își piardă caracterul independent (ca dimensiune intrinsecă a suveranității naționale), prin Decizia nr. 148/2003 (extras în foto atașat), Curtea Constituțională a dat următoarea interpretare art 145 ind 1 din proiect (actualul art. 148 din Constituția României):
”Consecința aderării (la UE) pleacă de la faptul ca statele membre ale Uniunii Europene au înțeles SA SITUEZE ACQUISUL COMUNITAR – tratatele constitutive ale Uniunii Europene şi reglementările derivate din acestea – PE O POZIŢIE INTERMEDIARA ÎNTRE CONSTITUŢIE ŞI CELELALTE LEGI, atunci când este vorba de acte normative europene obligatorii”.
DREPT URMARE, INTERPRETAREA CONSTITUȚIONALĂ A ACTUALULUI ARTICOL 148 DIN CONSTITUȚIA ROMÂNIEI ESTE ACEEA CĂ ȘI DUPĂ ADERAREA ROMÂNIEI LA UE, CONSTITUȚIA ROMÂNIEI ESTE DEASUPRA DREPTULUI UNIUNII EUROPENE, ordinea respectării fiind următoarea:
1. Constituția României;
2. ACQUISUL COMUNITAR – tratatele constitutive ale Uniunii Europene şi reglementările derivate din acestea;
3. Legile interne ale României.
Asta a votat poporul român la referendumul din 18-19 octombrie 2003, de aprobarea a legii de modificare a Constituției în vederea aderării la UE.
Niciodată poporul român nu a votat la vreun referendum că este de acord cu renunțarea la Constituția României în favoarea dreptului UE.
Politicienii care au deținut funcții în statul român au dat o altă interpretare art. 148 din Constituția României, interpretare care nu avea nicio legătură cu Constituția României și cu voința poporului român pe care și-a exprimat-o la referendumul din 2003. Respectivii politicieni au acceptat, au susținut și au promovat o interpretare a articolului 148 din Constituția României de către Curtea de Justiție a Uniunii Europene contrară voinței poporului român și contrară Constituției României.
Dacă într-adevăr sunteți ”suveraniști”, ”patrioți”, asta trebuie să spuneți poporului român, să îl informați corect și să luptați pentru respectarea voinței poporului român exprimată la referendumul din anul 2003: Constituția României este prima lege care trebuie respectată în România, indiferent la ce organizații regionale și internaționale a aderat sau aderă România.
Actuala Constituție a României nu a fost respectată de oamenii politici cu funcție de decizie în Statul Român. Aceștia au ignorat voința poporului român și prin deciziile pe care le-au luat, au renunțat la suveranitatea națională a Statului Român și, implicit, la independența lui.
Or, asta trebuie remediat! Nu prin referendum, ci prin abrogarea de legi și declararea ca neconstituțională a unor legi!
Vorbele voastre goale prin care lansați tot felul de proiecte de modificare a Constituției nu ajută cu nimic poporul român și Statul Român.
Voi creați numai premisele necesare ca să se poată porni o nouă procedură de revizuire a Constituției României, iar poporul român să fie indus în eroare și în necunoștință de cauză să voteze contrar voinței lui, la un eventual referendum, o lege de revizuire a Constituției care să conțină articole ”perverse” care să permită ulterior unora să zică că interpretarea lor este că poporul român ar fi fost de acord cu renunțarea la suveranitatea națională a Statului Român și la independența Statului Român.
Niciodată poporul român nu a fost de acord cu asta și nu va fi de acord, dacă este corect informat!
Însă, până acum nu ați dat dovadă că vreți să informați corect poporul român!
2. Pentru a putea candida la alegerile parlamentare trebuie să strângeți semnături de la 0,5% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral la nivel național (pentru fiecare circumscripție electorală).
În 2020 au fost peste 18 milioane de alegători în registrul electoral. Chiar dacă anul acesta vor fi 15.000.000 de alegători, numărul de semnături pe care trebuie să îl strângă fiecare partid ”suveranist”, ”patriot” pentru a putea candida la parlamentare în toată țara este de 75.000 cetățeni.
Listele cu semnăturile susținătorilor pentru a candida la alegerile parlamentare se depun cu 45 zile înaintea datei alegerilor.
Așa că ODATĂ CU STRÂNGEREA SEMNĂTURILOR DE LA SUSȚINĂTORII VOȘTRI PENTRU A PUTEA CANDIDA, FIECARE PARTID POLITIC ”SUVERANIST”, ”NAȚIONALIST” POATE SĂ STRÂNGĂ ȘI SEMNĂTURI PENTRU SUSȚINEREA UNEI PETIȚII PRIN CARE POPORUL CERE ABROGAREA LEGILOR CARE ÎI FAC RĂU ȘI CARE REPREZINTĂ ATAC LA SECURITATEA NAȚIONALĂ A ROMÂNIEI ȘI A POPORULUI ROMÂN, CARE AU FOST ADOPTATE CU IGNORAREA SUPREMAȚIEI CONSTITUȚIEI ȘI CONTRAR VOINȚEI POPORULUI ROMÂN.
Aceeași petiție va conține și:
– o solicitare de sesizare a CCR de către Avocatul Poporului (și implicit o solicitare către Curtea Constituțională) cu neconstituționalitatea Legii nr. 13/2008 prin care Parlamentul României a ratificat Tratatul de la Lisabona (tratat prin care s-au modificat Tratatele constitutive ale UE, semnat la 13 decembrie 2007, după aderarea României la UE), cu încălcarea Constituției României și a legilor române;
– o solicitare de sesizare a CCR de către președinții celor două Camere, către senatorii și deputații în funcție cu neconstituționalitatea Tratatului de la Lisabona (tratat prin care s-au modificat Tratatele constitutive ale UE, semnat la 13 decembrie 2007, după aderarea României la UE), fără ca vreodată poporul român să fi fost de acord cu conținutul acestui tratat care încălca Constituția României.
Mai mult, prin Legea nr. 13/2008, Parlamentul României NU a ratificat Actul Final al Conferinței Reprezentanților Guvernelor Statelor Membre care conținea ”Declarația nr. 17 – anexă la Actul final al Conferinței Reprezentanților Guvernelor Statelor Membre – Declarația cu privire la supremație” pe care și-a întemeiat Curtea de Justiție a Uniunii Europene hotărârile prin care a statuat că România ar fi renunțat la supremația Constituției sale, poporul român nefiind niciodată de acord cu o asemenea renunțare și neexprimându-și vreodată voința în acest sens, printr-un referendum.
”Actul Final al Conferinței Reprezentanților Guvernelor Statelor Membre” conține:
I. Tratatul de la Lisabona de modificare a Tratatului privind Uniunea Europeană şi a Tratatului de Instituire a Comunității Europene;
II. Protocoalele
A. Protocoale anexate la Tratatul privind Uniunea Europeană, la Tratatul privind Funcționarea Uniunii Europene și, după caz, la Tratatul de Instituire a Comunității Europene a Energiei Atomice (11 Protocoale);
B. Protocoale anexate la Tratatul de la Lisabona (2 protocoale);
III. Anexa la Tratatul de la Lisabona (Tabelele de corespondență menționate la articolul 5 din Tratatul de la Lisabona);
Declarațiile adoptate de conferință și anexate la actul final, nu la tratatul de la Lisabona:
A. Declarațiile cu privire la dispozițiile tratatelor (43 declarații)
B. Declarații cu privire la protocoalele anexate tratatelor (7 declarații)
Declarații anexate la actul final (15 declarații, printre care declarația nr. 17 pe care CJUE si-a întemeiat hotărârile susținând, cu alte cuvinte, că România ar fi renunțat la supremația Constituției ei).
Se poate observa astfel că declarațiile atașate ”Actului Final al Conferinței Reprezentanților Guvernelor Statelor Membre” nu fac parte din Tratatul de la Lisabona, ci din Actul final, iar Parlamentul României a ratificat numai Tratatul de la Lisabona (semnat la 13 decembrie 2007), nu și actul final (așa cum reiese din articolele Legii nr. 13/2008).
Declararea neconstitutionalității Legii nr. 13/2003 privind ratificarea Tratatului de la Lisabona și recunoașterea neratificării de către Parlamentul României a Declarației nr. 17 la ”Actul Final al Conferinței Reprezentanților Guvernelor Statelor Membre” nu înseamnă că România iese din UE. Înseamnă că România rămâne în UE, însă cu păstrarea suveranității naționale și independenței României, supremației Constituției sale, conform voinței poporului român exprimată la referendumul din 2003.
În concluzie, dacă chiar sunteți ”suveraniști”, ”patrioți” și nu ne vindeți numai vorbe goale, veți pune interesul poporului român și al Statului Român înaintea interesului politic personal, veți informa corect și veți ajuta susținătorii dumneavoastră să ceară ceea ce este în interesul poporului român și al Statului Român.
Strângând fiecare partid ”suveranist”, ”național” minim 75.000 de semnături pentru adoptarea unor legi și pentru respectarea de către judecătorii Curții Constituționale a rolului pe care îl au potrivit Constituției, acela de garant al supremației Constituției României, se vor strânge câteva sute de mii de semnături ale cetățenilor români care cer același lucru.
Cum aceste semnături se pot strânge cu 45 zile înainte de data alegerilor parlamentare, parlamentarii actuali pot fi presați de către poporul român să adopte legi (de abrogare) care au ca efect interesul poporului român și al Statului Român.
În această modalitate, indiferent de rezultatul alegerilor, indiferent de numărul de mandate de parlamentar pe care le veți obține sau nu, veți demonstra că sunteți într-adevăr ”suveraniști”, ”patrioți” cărora le pasă de țară și popor, nu alți oameni politici care ne mint frumos.
Eu o sa mă apuc să scriu petiția și să vă văd pe toți că o susțineți și strângeți semnături în susținerea ei, dacă chiar sunteți ”suveraniști” și ”patrioți”.
Nu ne interesează culorile politice, că suntem sătui de ele. Vrem să vedem fapte și că ceea ce spuneți în discursurile voastre chiar credeți și că faceți ceva efectiv ca să se întâmple!